Koszyk (pusty)

Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

guziki

Goście online

Gości na stronie: 7
Dzisiaj: 981
Ogólnie: 370784
Your IP: 54.162.166.214

 

OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ:

w przypadku zmiany zamówienia, sposobu płatnosci lub dostawy prosimy o kontakt mailowy ( preferowany)

sklep@twojapasmanteria,pl

w szczególnych przypadkach : tel  785 82 16 11

Jeśli okzało by się, że dostępne ilości są niejsze niż te, które chcieli by Państwo zamówić. Jest możliwość zwiększenia ilości w sytemie.

Darmowa wysyłka kurierem lub Pocztą Polską  jeśli zamówienie przekracza 200 zł

Sposoby wysyłki, formy transportu

Wysyłka Twojej paczki

Generalnie paczki są nadawane w ciągu 3 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej bądz kuriera. Cenniki wysyłki uzależnione są ściśle od wagi towaru.

Koszty wysyłki naliczne są automatycznie po dodaniu towaru do koszyka.

 Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

 

ZAMÓWIENIE I WYSYŁKA

 

Zamówienia można składać

- bezpośrednio na stronie naszego sklepu

- na maila: sklep@twojapasmanteria.pl
Towar wysyłamy do 3 dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. 

Można odebrać zamówienie w naszym sklpie stacjonarnym, który znajduje się na ulicy Kościelnej 18 w Siemianowicach 


INFORMACJA DLA KLIENTÓW DETALICZNYCH


Warunkiem dokonania zakupu jest założenie konta w naszym sklepie internetowym, realizujemy tylko sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem poczty lub kuriera „K-ex”. Przyjmowane zamówienia realizowane są do 3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na nasze konto w serwisie www.platnosci.pl lub na nasze konto mBank

Anna Makowska
ul. Kościelna 18
41-103 Siemianowice 

65 1140 2004 0000 3102 7471 9731


Wysyłamy towary na nasz koszt jeżeli zamówienie przekracza 200 zł

ZWROTY I REKLAMACJE


Reklamacje należy składać do 14 dni roboczych po otrzymaniu towaru.
1. W przypadku uszkodzonego towaru wymieniamy go na nowy, a koszt wysyłki pokrywa sklep.
2. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, dokonujemy wymiany na nowy lub zwracamy pieniądze.  Należy odesłać do nas zwracane towary w stanie nienaruszonym. 
3. Aby zwrócić towar lub wymienić, należy dołączyć oryginał paragonu.

PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA ZWROTU TOWARU

                                                                       FORMULARZ ZWROTU TOWARU DO POBRANIA 



KOSZTY WYSYŁKI

 

 

 Wysyłamy paczki zagranicę. Cennik paczek zagranicznych znajdziecie Państwo TUTAJ 

 

 

DODATKOWE INFORMACJE


W przypadku, gdy przesyłka realizowana jest za pomocą kuriera "K-ex" klient może sprawdzać gdzie aktualnie znajduje się przesyłka na stronie http://www.k-ex.pl  po wpisaniu numeru przesyłki, który wysyłamy na życzenie mailem. 
Klient jest informowany o każdym etapie realizacji zamówienia za pomocą maili. Może również sprawdzić stan realizacji zamówień na stronie naszego sklepu po zalogowaniu.